Thursday, July 23, 2009

another day

tak ade ape pun yg menarik nak cerite pun.

malam tadi ngantuk so tidur awal, tapi dalam pukul 11 lebih tue tersedar and terus tutup lampu. Tak lama lepas tu aku tak tau le sama ade aku mimpi ke ataupun memang jadik betul ke wallahualam, aku rase satu badan kaku and susah nak bukak mata, aku nak cuba gerakkan badan langsung tak boleh and kepala rasa berpusing - pusing lama gak la rasenye aku cuba untuk gerakkan badan. lama lepas tu aku dapat bangun terus aku bukak lampu balik.
it was so scary and this is not the 1st time aku kena macam tu. kekadang terasa kena himpit sampai tak boleh bernafas.
nasib baik lepas je aku bukak lampu tidur aku dah terganggu.. kesiannye diri saye...

1 comment:

  1. ko tu mg.. ingat x kte penah tdo sekatil.. tapi ko yang kena..

    tdo xbaca doa ke apa?..

    ReplyDelete